Friday, March 07, 2008

157 - Emosi dan Healing

babe kata emosiku kacau bilau
aku pun mmg rasa emosiku kacau bilau
mungkin kerana aku akan pergi jauh
meninggalkan bapak, mama dan geng gagak hitam ku yang dua orang tu..
dan jugak ramai lagi orang-orang kesayangan ku
aku tak risau sangat mengenai kehidupan baru yang bakal ku tempuhi
sebab pada aku kehidupan ku di mana-mana pun akan sama
dan aku akan tetap sama
aku kena yakin dengan orang-orang yang aku tinggalkan
barulah aku boleh pergi dengan aman
aku kena percaya dengan orang-orang yang aku tinggalkan
barulah aku boleh pergi dengan lega
aku kena yakin dengan caturan Allah
sekarang aku senang hati..
He knows best... yes He knows best
sometimes we forget that..
thats why we worry unnecessarily all the time..
thats all for tonite.
now i feel much better.
i should have written this a long time ago..
tak payah pi jumpa doctor, just for him to tell me something i already know
' Girl, something is emotionally disturbing u..
that's why u are nauseous and having difficulty sleeping.. '
yeah rite..!! melayang RM40!
tulis blog free je..
kesimpulan:
sometimes kita dapat ubat ditempat-tempat yang kita tak sangka... dan sometimes ubat tu ada dalam diri kita tapi kita je yang taktau nak carik kat mana letaknya...
lets heal ourselves!!!

3 comments:

Anonymous said...

meen, aku la ni yg tgh worry unnecessarily skang.. huhu
bagus jugak hang tulis ni, aku boleh fikir balik pasal ni.

aku pun nak cari ubat dalam diri aku ni...
"hai obat hai obat..mari beli obat... huhu"

-zazz

Anonymous said...

masih bermain dgn emosi ka??
update weh update!!!

Anonymous said...

Beb......

Cepatlah update......

*m.o.p*